سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا در سپاس گفتن را بر بنده‏اى نمى‏گشاید حالى که در نعمت را به روى او ببندد ، و در دعا را بر روى او باز نمى‏کند و در پذیرفتن را بر وى فراز . و در توبه را به روى بنده نمى‏گشاید و در آمرزش را بر وى به‏بندد و استوار نماید . [نهج البلاغه]
بسیج المهدی(عج) بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر
پیوندها

به همت کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان جم برگزار شد :

طرح سنجش سلامت دانش آموزان
به مناسبت دهه مبارک فجر طرح سنجش سلامت دانش آموزان هنرستان دخترانه فاطمیه روستای بهرباغ از توابع شهرستان جم برگزار شد.
به گزارش  روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی جم هدف از برگزاری این طرح را سنجش سلامت دانش آموزان بی بضاعت عنوان کرد.
محمد اسلامی نژاد افزود: این طرح که با حضور دو نفر از بسیجیان بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر،دکتر مهناز ترکمن مسئول واحد آموزش دندانپزشکی و حکیمه طاهری بینایی سنج اجراء شد حدود 122 نفر از خواهران دانش آموزان مورد معاینه رایگان دندان و چشم قرار گرفتند و دانش آموزانی هم که موارد خاص درمانی نیز داشتند جهت ادامه درمان رایگان توسط این کانون به بیمارستان توحید جم معرفی شدند.
گفتنی است: کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان جم در مناسبت های مختلف اقدام به اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران می کند.

 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 90/11/20:: 8:38 صبح     |     () نظر

گزارش تصویری// با همکاری پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بیمارستان توحید ، جلسه اخلاقی اعتقادی با سخنرانی زهرا خادمه الرسول(لیونیدا تولنتینو) مسیحی مسلمان شده در سالن کنفرانس بیمارستان توحید با حضور محمد اسلامی نژاد فرمانده حوزه ی اداری و کارگری شهید تندگویان و تعداد زیادی از کارکنان برگزار شد. 

سخنرانی خانم زهرا خادمه الرسول

و چه زیبا و ساده لب به سخن گشود. آنقدراز خودش ساده و مهربانانه گفت که همه مجذوب پاکی و سادگی کلامش شدندLeonida Tolentino    اهل فلیپین با دین مسیحیت که امروز همه او را به نام زهرا خادمه الرسول می شناسند.3 ماه قبل از فارغ التحصیلی ، با فردی مسلمان آشنا می شود و بعد از خواندن کتاب هایی که آن جوان مسلمان در اختیارش می گذارد به اسلام علاقمند می شود ایشان در بیان خاطراتشان می گوید با مطالعه و تحقیق در مورد اسلام فهمیدم که اسلام ادامه دین مسیحیت است و از دین مسیحیت بهتر است . ایشان با نذر به درگاه حضرت مریم بر خلاف مخالفت های شدید والدینش در مورد مسلمان شدنش از حضرت مریم کمک می خواهد و جالب است که بدانید بعد از اینکه از کلیسا به خانه بر می گردد و از حضرت مریم عاجزانه کمک می خواهد پدر و مادرش با مسلمان شدن او موافقت می کنند.

 زهرا خادمه الرسول (لئونیدا تولنتینو) در جمع کارکنان بیمارستان توحید جم گفتند: وقتی مسلمان شدم احساس خیلی خوبی داشتم و خوشحال بودم چون به آرزویم رسیده بودم به دلیل اینکه دوست داشتم راهبه شوم و پوشش و حجاب داشته باشم دین اسلام را انتخاب کردم.

وی گفت : سوره توحید اولین سوره ای بود که بعد از مسلمان شدنم تلاوت کردم و فاطمه زهرا(س) را الگوی خود می داند که چون معتقد است فاطمه زهرا زنی مقدس و کامل و دختری خوب برای نبی اکرم بوده است. به گفته وی در فلیپین به خاطر حجاب خیلی اذیت شده است و مردم و همسایه ها او را دیوانه خطاب کرده و به او سنگ پرتاب می کرده اند ایشان در خصوص حجاب گفتند که در انجیل هم آمده است که دختران و زنان باید محجبه باشند و نوشته شده است که زن یا دختر بدون حجاب مانند یک زن زشت و کچل است.

شایان ذکر است مادر و پدر خانم خادمه الرسول د رمحرم سال 81 به نام عبداله و آمنه مسلمان شده اند و پدر ایشان در عاشورای سال 82 به رحمت ایزدی پیوست. 

 

 


 

 

 

  


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 90/11/16:: 1:49 عصر     |     () نظر