سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر می خواهید دوستان و برگزیدگان خدا باشید، به آن که به شما بدی می کند، نیکی کنید و از آن که به شما ستم می کند، درگذرید و بر آن که از شما روی می گرداند، سلام کنید . [عیسی علیه السلام]
بسیج المهدی(عج) بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر
پیوندها

به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید  24 مهر ماه مصادف با 15 اکتبر)

بنام خدا

سلام همشهری، سلام عزیز هم باور، باز هم منم که سالی حداقل یکبار به شما سلام می کنیم. به شما دوستان دیروز، امروز و فردای من. به شمایی که چه یادمان باشید و چه نباشید. با شما هستیم، یارتانیم، یادتان هست سال گذشته، امروز چه روزی بود، خوب به خاطر بیاورید، چه گفتم، چه گفتید، چه خواستم، چه انجام شد. یادتان هست 24 مهر، (عصای سفید) روز جهانی نابینایان، خوب یادتان هست، آری دوباره، سالی جدید، روزی دیگر آمد. و برای ما ماندگاری این روز زیبا تبلور به ثمر نشستن اندیشه های بزرگ و خردمندانه نابینایان عزیز است.

بی شک این روز، بهانه ای است برای شناساندن توانایی نابینایان عزیز و فعالیت هایی که این عزیزان در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی دارند.

خوشبختانه امروز تحول شگرف و بسیار خوبی در جهان برای درخشش معلولین و نابینایان اتفاق افتاده، که موجب شده این عزیزان در زمینه های مختلف پیشرفت شایانی داشته باشند.

در زمینه های علمی امروز کمتر نابینایی می بینند که از تحصیلات عالی برخوردار نباشد. باور کنید اکثر اینها نه تنها در دانشگاههای بزرگ ایران در حال تدریس یا تحصیل هستند که بعضی از این عزیزان در دانشگاههای معتبر دنیا هم در حال تدریس و تحصیل هستند ولی با تأسف فراوان بعضی از همین عزیزان با وجود تحصیلات عالی کاری درخور شأنشان ندارند و توجه چندانی هم به آنها نمی شود.

دوستان ما در زمینه های فرهنگی، شعر و موسیقی خود را به تمامی نشان داده اند. هم چنین در زمینه های اجتماعی بسیاری از این نابینایان در مسائل کلان شهری صاحب نظرند و ایفای نقش می کنند. عزیزانی که در جاهای مختلف جامعه مشغول کارند، اگر بهتر از همکارانشان نباشند، دست کمی از آنها ندارند. حقاً و انصافاً تمام سعیشان بر آن است تا عملی انجام دهند که خوشحالی خدا و خلقش را به همراه داشته باشد. حالا با این اوصاف جای آن نیست که محیط سالم و خوبی را برایشان فراهم سازیم. مناسب سازی محیط شهری، راه اندازی بخشی در کتابخانه برای معلولین، ایجاد فضای ورزشی مناسب، اشتغال و مسکن عمده ترین نیازهای معلولین عزیز می باشد.

امیدواریم مسئولین و مردم خوب شهرمان بستر خوبی برایشان فراهم سازند تا در محیط کارشان انگیزه و عشق بیشتری ایجاد شود، و احساس کنند که در این روز کسی هم هست که آنها را حس کند و بفهمد. پس توجه کنید ترحم، اینجانب در مجموعه ای مشغول به کارم که پرسنلی بسیار صدیق دارد. و بنده را مورد احترام بسیار قرار می دهند. هر ساله به شکلهای مختلف در این روز برنامه هایی برای اینجانب دارند که بسیار این امر مبارکی است و من این اقدام نیک را سپاس می گویم. این با مدیریت جناب آقای دکتر حسین زاده و همکاران بسیار عزیزشان انجام می شود. این حرکت زیبا سرلوحه کار همه مردم و مسئولین و برای تمام معلولین باشد.

 

با تشکر فراوان

جمعیت معلولین توانخواهان جم(جلیل مشتاق)



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/7/26:: 1:17 عصر     |     () نظر

به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس از خانواده مهدی کشاورزی کارمند جانباز بیمارستان توحید دیدار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر، سرهنگ رئیسی فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج سپاه شهرستان جم ، محمد اسلامی نژاد فرمانده حوزه ی اداری و کارگری شهید تندگویان،دکتر ظریف رئیس بیمارستان توحید، سید روح اله شهبازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) و دیگر کارکنان به دیدار خانواده جانباز ،مهدی کشاورزی رفتند و در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس وتقدیر و تشکر از رشادتها و دلاوریهای ایشان در هشت سال دفاع مقدس و ضمن شنیدن خاطرات وی در پایان هدیه ایی به رسم یادبود به ایشان اهدا گردید.

 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/7/18:: 12:39 عصر     |     () نظر

 

مشاوره رایگان در دبیرستانهای شهرک شهید تندگویان ، شبانه روزی و روستای بهر باغ در هفته دفاع مقدس به همت بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر در هفته دفاع مقدس با همکاری پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) و واحد بهداشت روان بهداشت ودرمان بوشهر ، مشاوره گروهی 400 نفر از دانش آموزان دبیرستانهای شهید تندگویان، شبانه روزی و روستای بهرباغ برگزار شد که سید کمال نوری کارشناس روانشناسی بالینی این بهداشت ودرمان در مورد از خودگذشتگی ، ایثار و کارگروهی برای دانش آموزان مطالبی را بیان کردند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/7/10:: 4:13 عصر     |     () نظر

دکتر مهرداد حسین زاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با کارکنان ایثارگر این بهداشت و درمان جلسه ای برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر این جلسه با حضور محمد رضا مجدم رئیس امور ایثارگران بهداشت ودرمان بوشهر و دیگر کارمندان ایثارگر،جانباز ، فرزند شهید و رزمنده در سالن کنفرانس بیارستان توحید برگزار شد.

دکتر حسین زاده ضمن دیدار نزدیک با این عزیزان و شنیدن مشکلات و مسایل آنان دستور پی گیری و حل مسایل آنان را صادر نمودند.

در پایان از طرف روابط عمومی به رسم یادبود هدایایی تقدیم ایثارگران معزز شد.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/7/8:: 10:35 صبح     |     () نظر

در پنجمین روز ازهفته دفاع مقدس یادواره شهید گمنام با همکاری پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) و روابط عمومی در سالن کنفرانس بیمارستان توحید برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر این مراسم که با حضور حجت السلام و المسلمین حاج آقا گنجی امام جمعه شهرستان جم ، سرهنگ رئیسی فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج سپاه شهرستان جم ، محمد اسلامی نژاد فرمانده حوزه ی اداری و کارگری شهید تندگویان ، دکتر ظریف رئیس بیماستان توحید و دیگر کارکنان برگزار شد ،حاج آقا گنجی به ایراد سخنرانی و به بیان خاطرات و روایات از شهدای دفاع مقدس پرداخت.

داریوش علیزاده یکی از کارمندان رزمنده دراین مراسم خاطراتی را در زمان جبهه و جنگ برای حاضرین تعریف کرد و در پایان به 5 نفر از رزمندگان ایثارگر لوح تقدیر و جوایزی اهداء گردید.


 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/7/8:: 10:22 صبح     |     () نظر

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از اعزام53 نفر از کارکنان و خانواده های آنها در قالب اردوی راهیان نور به مناطق  عملیاتی غرب کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر سید روح ا.. شهبازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهرطی مصاحبه ای هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق مختلف عملیاتی در غرب و جنوب را حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته تعداد 53 نفر از کارکنان بسیجی و خانواده های آنها در تاریخ 18 لغایت 25 شهریورماه سال جاری از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کردند و در این اردو راویان از شهادت ها و حماسه آفرینی رزمندگان برایشان توضیح دادند.

وی اضافه کرد: در این مدت از شهرهای کرمانشاه، کردستان و یادمان عملیات مرصاد،پادگان ابوذر، سرپل ذهاب،بلندیهای بازی دراز،بیمارستان قصر شیرین، یادمان شهدای پاوه،تپه ا... اکبر سنندج،شهدای گمنام سنندج و یادمان شهدای بانه بازدید به عمل آمد.

شایان ذکر است در طول سفر برنامه های فرهنگی توسط روحانی همراه کاروان برای زائرین اجرا گردید.

 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/7/8:: 10:17 صبح     |     () نظر

ایستگاه صلواتی (شربت و شیرینی)، کنار درب ورودی بیمارستان توحید جم، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهربرپا شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر سید روح اله شهبازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) بهداشت ودرمان بوشهردر آیین برپایی این ایستگاه صلواتی اظهار داشت: امروز که همه ما در آسایش به سر می‌بریم بدون شک مرهون تلاش و از خودگذشتگی رزمندگان و بسیجیان عزیز است و بزرگداشت هفته دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی است.

ایشان با تقدیر از کارکنان بسیجی در برپایی این ایستگاه صلواتی بیان داشت: امیدواریم این نوع رفتارها که یادآور رشادت‌ها، ایثار وگذشت دوران دفاع مقدس است، بار دیگر در جامعه ما احیا شود.

 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/7/8:: 10:4 صبح     |     () نظر