سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، جوان توبه کار را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بسیج المهدی(عج) بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر
پیوندها

با هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بهداشت و درمان نفت بوشهر طی مراسمی مهارتهای زندگی به کارکنان و ساکنین شهرکهای جم به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت توسط سیدکمال نوری دبیر کمیته بهداشت روان این بهداری در محل مسجد النبی(ص) آموزش داده شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر ،اهمیت دادن به سلامت جسم و روح و روان از مهم ترین موضوعات مورد بحث در این مراسم بود.

توصیه به یادگیری مهارتهای زندگی بصورت مهارتی و نه فقط تئوری از دیگر مواردی بود که برای ساکنین وشرکت کنندگان در این مراسم تشریح شد. همچنین برنامه ریزی و پشتیبانی آموزشی برای آموزش شیوه درست و صحیح زندگی در محیط کار و شهرک ها ی مسکونی نیز مورد اشاره قرار گرفت.

دراین مراسم که با استقبال علاقمندان روبرو بود تاکید شددر صورت عدم برنامه ریزی و پشتیبانی آموزشی، ممکن است زندگی خانواده ها و کارکنان دچار آسیب های اجتماعی و روانی جدی شوند.

سید کمال نوری در توضیحات خود مهارتهای زندگی را توصیه بهداشت جهانی دانست واظهار داشت: همه حکومتها و ملتها باید خود را ملزم به مواردی از قبیل چگونه نه گفتن ، تفکر انتقادی و خلاقانه ، فرزند پروری ،ارتباط موثر و همدلی نمایند.

وی افزود: بیشترین مراجعین به مراکز سلامت روان، اول اضطراب و استرس، دوم افسردگی،سوم عدم مهارت فرزند پروری و ارتباط با همسر رنج می برند که همه نیاز به توجه و اهمیت دارد. 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/1/26:: 3:26 عصر     |     () نظر