سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند [امام علی علیه السلام]
بسیج المهدی(عج) بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر
پیوندها

همزمان با ولادت کریمه اهل بیت ، امام حسن مجتبی (ع) نشست اعضای حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در سالن کنفرانس بیمارستان توحید جم برگزار گردید.

یکی از مبلغین اعزامی از شهر مقدس مشهد که توسط حوزه مقاومت اداری شهید تندگویان معرفی شده بود، در جمع کارکنان بیمارستان توحید ، سرگروهها و اعضای حلقه صالحین گفت: ماه مبارک رمضان برای ما بندگان ،فرصتی از سوی خداوند متعال برای تزکیه نفس و ایجاد آمادگی های روحی و معنوی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین در مورد فضائل امام حسن مجتبی (ع) فضیلت قرآن در ماه مبارک رمضان و مسائل اخلاقی بیاناتی فرمودند.

در پایان، جلسه به صورت پرسش و پاسخ خاتمه یافت.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/5/23:: 9:14 صبح     |     () نظر

 50 نفر از بیماران نیازمند روستای تنگمان از توابع  بخش ریز در شهرستان جم توسط تیم بسیج جامعه پزشکی بیمارستان توحید جم ویزیت رایگان شدند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، سید روح ا... شهبازی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر با اعلام این خبر گفت:در ادامه خدمات رسانی به مناطق محروم و به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) تیم بسیج جامعه پزشکی بیمارستان توحید متشکل از پزشک عمومی ، پرستار و روانشناس به روستای تنگمان بخش ریز اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: درسفر یک روزه علاوه بر ویزیت رایگان بیماران ، داروهای مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده شد و کسانی که نیاز به پزشک متخصص ،آزمایشگاه و رادیولوژی داشتند نیز به صورت رایگان به بیمارستان توحید جم ارجاع داده شدند.

روستای تنگمان در فاصله 45 کیلومتری شهرستان جم واقع شده است




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت 91/5/21:: 8:23 صبح     |     () نظر